• „Odleć na chwilę ze szkoły”

Wszystkim naszym zainteresowanym uczniom przedstawiamy propozycję uczestniczenia w projektach unijnych, podczas których można odbyć zagraniczny staż, zdobyć wiedzę i doświadczenie, poznać nowe miejsca i ludzi. Zapraszamy również na stronę PROJEKTY z pełnym ich opisem.

• Zdobywaj wiedzę i doświadczenie

Każdy uczestnik projektu będzie miał możliwość doświadczenia nauki i pracy podczas pobytu w danym kraju. Jest to doskonała sposobność na poszerzenie swoich umiejętności, poznawania innych kultur, ludzi. Wszystko dzięki pobytom w europejskich miastach w ramach projektów!

• Spędzaj dobrze czas

Podczas trwania projektu zobaczysz nowe miejsca, spotkasz ciekawych ludzi i przywieziesz mnóstwo dobrych wspomnień. Z pewnością znajdziesz czas na relaks i dobrą zabawę!

Zadbaj o swoją przyszłość, zgłoś się do projektu!

Nie zwlekaj! Dołącz do grupy osób mogących wyjechać w ramach unijnych projektów na zagraniczne staże. Nie wiesz jak to zrobić? Zapytaj w naszej szkole! Zdobądź informacje, wejdź na stronę REKRUTACJA, wypełnij odpowiednie dokumenty i weź udział w jednym z projektów.

Już teraz zapraszamy uczniów klas 3 i 4 kształcących się w zawodach: technik lotniskowych służb operacyjnych, technik reklamy i technik żywienia i usług gastronomicznych do składania wniosku na wyjazd na 2-tygodniowe staże zawodowe do Rimini.

NABÓR DO 13. 01. 2023!

Rekrutacja

Blog

Palermo – job shadowing – wizyta w szkole
22kwi

Palermo – job shadowing – wizyta w szkole

Pierwszy dzień naszego pobytu rozpoczęłyśmy od wzmocnionego włoskiego śniadania. Oprócz rogalika i cappuccino skusiłyśmy się na włoskie pyszne przekąski.  Po śniadaniu poszłyśmy do szkoły, w której przez najbliższe dni będziemy obserwować zajęcia zgodnie z przedmiotami, których uczymy. Powitała nas Pani Dyrektor, która po krótkiej rozmowie oprowadziła nas po szkole. Następnie w salach obserwowałyśmy zajęcia, rozmawiałyśmy […]

Palermo – job shadowing – podróż
21kwi

Palermo – job shadowing – podróż

W niedzielne przedpołudnie rozpoczęłyśmy swoją zawodową przygodę z Erasmusem w ramach przyznanej akredytacji w sektorze Edukacja szkolna. Wyruszyłyśmy w dworca kolejowego w Rzeszowie do Krakowa, a stamtąd już samolotem do Palermo, aby we włoskiej szkole w Palermo obserwować zajęcia lekcyjne uczone przez włoskich nauczycieli z geografii, historii, matematyki oraz języków niemieckiego czy hiszpańskiego. Po przylocie […]

Palermo 2 – powrót
20kwi

Palermo 2 – powrót

Szybko minęły dwa tygodnie naszych praktyk zawodowych. Dziękujemy naszym pracodawcom w laboratorium farmaceutycznym, na lotnisku i w hotelu za pokazanie nam włoskiego stylu pracy. Był to dla nas intensywny czas nie tylko porównywania z naszym polskim systemem, ale także uczenia się nowych rzeczy oraz wykorzystania możliwości poczucia tej południowej atmosfery spokoju i mniej stresującego podejścia […]

Opinie uczestników projektów

Przedstawiamy opinie i wrażenia uczestników projektów!

• Jedzenie było tak dobre, że nie tylko w walizce przybyło kilogramów.

Oliwia Trzeciak
  • Wyjazd na Erasmusa to jedna z najlepszych decyzji w moim życiu, fajnie było poznać kulturę kraju, tradycje oraz obyczaje. Miałam możliwość zwiedzić ciekawe miejsca. Erasmus umożliwił mi rozwinąć swoje kompetencje zawodowe.

Ewa Słupczyńska
  • Praktyki w Grecji dały mi możliwość poprawienia języka angielskiego i nauczenia się podstaw z języka greckiego. Poznałam grecką kulturę oraz wielu nowych ludzi.

Małgorzata Grab
  • Poznanie wspaniałych ludzi, dużo uśmiechu i doświadczenie na całe życie!